Prenumeruok naujienlaiškį
ir gauk naujienas pirmas
Dažniausiai užduodami klausimai
-
1. Kaip pateikti užsakymą bestfor.lt?
Išsirinkite patikusią prekę, tuomet spauskite "Pridėti į krepšelį'", prekių krepšelyje spauskite "Atsiskaityti’" ir užpildykite užsakymo formą.
Jei pateikti užsakymo nepavyksta, prašome susisiekti su mumis elektroniniu paštu info@bestforbaltics.com arba telefonu +370 659 85456.2. Kada tikėtis užsakymo pristatymo?
Pristatymo laikas yra 2-3 darbo dienos po apmokėjimo. Pateikus užsakymą ir pasirinkus pristatymo būdą prie kiekvieno iš jų yra nurodytas pristatymo terminas.3. Kokie yra pristatymo būdai Jūsų elektroninėje parduotuvėje?
Užsakymus klientams pristatome beveik visais įmanomais ir patogiais būdais.
Platesnę informaciją rasite čia: https://bestfor.lt/patarimai/pristatymas4. Ar siuntos pristatomos visoje Lietuvoje?
Užsakytas prekes pristatome visoje Lietuvoje.5. Kokie galimi atsiskaitymo būdai?
Atsiskaityti už prekes galite per elektroninę bankininkystę.6. Noriu atsisakyti pateikto užsakymo, kaip tai padaryti?
Prašome susisiekti su mumis el. paštu info@bestforbaltics.com arba paskambinus numeriu +370 659 85456. Užsakymą atšauksime tuo atveju, jei jis dar nėra pagamintas ir perduotas kurjeriui. Perduotų užsakymų, deja, bet atšaukti negalime.7. Gavau brokuotą prekę, ką daryti?
Gavus brokuotą ar kitaip pažeistą prekę prašome iš karto kreiptis el. paštu info@bestforbaltics.com, nurodydami savo užsakymo numerį. Jeigu pažeidimas/brokas matomas - pridėkite prekės nuotrauką.8. Negaunu savo užsakymo patvirtinimo, ką daryti?
Užsakymo patvirtinimas yra suformuojamas ir išsiunčiamas į Jūsų nurodytą elektroninį paštą automatiškai iškart po atlikto prekių užsakymo.
Patvirtinimas gali būti negaunamas dėl klaidingai įvesto elektroninio pašto adreso arba, retais atvejais, dėl pašto serverių ar kitokių nustatymų.
Laiškas gali būti nukreiptas į "spam" arba "junk" skiltis. Jei patvirtinimo negavote, prašome kreiptis elektroniniu paštu info@bestforbaltics.com arba paskambinus numeriu +370 659 85456.9. Negaunu savo užsakymo, ką daryti?
Jei po nustatyto prekių pristatymo termino prekių vis dar negavote prašome kreiptis elektroniniu paštu info@bestforbaltics.com, nurodant užsakymo numerį.10. Noriu grąžinti prekes, kaip tai galėčiau padaryti?
Prekes, kurios nebuvo specialiai pagamintos pagal kliento reikalavimus arba individualiai pritaikytos, tačiau netiko dėl spalvos, dydžio ar modelio galite grąžinti registruotu paštu, adresu:UAB "IRPETA", Vaškių g. 50, Mickai, Klaipėdos r., LT-96361
*Išsamesnę prekių grąžinimo instrukciją bei grąžinimo būdus rasite paspaudę ant nuorodos: https://bestfor.lt/patarimai/grazinimo-salygos